Albert Heijn to go wordt AH to gay
Net als in 2015 verandert de retailer vanaf maandag 27 juli tot en met 2 augustus acht Amsterdamse Albert Heijn to go’s om tot ‘AH to gay’.
Roland Simon marketingmanager Albert Heijn to go: ‘Dit jaar staat het thema “share love, love differences” centraal. Albert Heijn to go onderstreept het gedachtegoed van diversiteit en daarom doneren wij gedurende de week van de Gay Pride een euro per verkochte koffie aan de stichting.’
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaAlle kleuren van de regenboog
In de winkels krijgen regenboogkleuren die de boventoon voeren, met verschillende roze accenten. Bij verschillende actieproducten krijgen klanten gratis een roze bloemenkrans.
Regenboogbekers
De koffie wordt vanaf 27 juli een week lang geschonken in de limited edition regenboogbeker.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid