Overslaan en naar de inhoud gaan

Active Value verhoogt opnieuw belang in Cordiant

Active Value heeft zijn belang in Cordiant nog maar eens vergroot tot nu over de 25 procent. Dat betekent dat de aandeelhouder nu de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Afgelopen vrijdag vergrootte Active Value zijn belang al van 16,7 naar bijna 24 procent. WPP heeft de goedkeuring van 75 procent van de Cordiant-aandeelhouders nodig om de overname te laten doorgaan. Directies en banken van WPP en Cordiant kwamen er vorige week al samen uit.

related partner content for mobile comes here

Active Value vindt dat WPP aandeelhouders te weinig biedt. De investeerder wil zelf extra geld in Cordiant stoppen en er een nieuw management neerzetten. Wel is er een tegenslag voor de aandeelhouder, want de bank WestLB die Active Value aanvankelijk steunde, is inmiddels afgehaakt. In juli moeten de aandeelhouders zich over het WPP-bod buigen (Brandrepublic).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in