Xylifresh wordt 'bitsponsor' Amsterdamse hockeyclub
Het kauwgummerk wil op een ludieke manier werken aan de naamsbekendheid.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het Xylifresh-logo staat het gehele jaar op de mondbitjes van de hoofdklasseteams van Hockeyclub AH& BC Amsterdam. Het kauwgommerk wil hiermee benadrukken dat het belangrijk is je tanden goed te beschermen.
Topspelers als Ellen Hoog (foto), Eva de Goede en Billy Bakker doen later in het jaar via sociale media een oproep aan alle hockeyers.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De KNHB (Koninklijke Nederlandse Hockeybond) heeft per 1 augustus het dragen van een bitje tijdens wedstrijden verplicht gesteld.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSFEL bedacht deze actie voor Xylifresh.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid