Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne vertelt wat de 'Wrangler' en 'Wrongler' way of life is

Wrangler zet in de nieuwe campagne twee verschillende levensstijlen tegenover elkaar.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

wil mensen motiveren tot een &;betere&; lifestyle. De nieuwe campagne laat telkens de &;Wrangler&; en de &;Wrongler&; way of life zien, waarbij de Wrangler-manier natuurlijk de &;juiste&; is. Met de campagne lanceert Wrangler de nieuwe herfst/winter collectie.

related partner content for mobile comes here

We Are Pi
Wrongler is als het ware de &;evil twin&;, aldus Rick Chant, creatief directeur van We Are Pi, het bureau dat deze campagne ontwikkelde.

Social Media
De campagne is te zien op social media en &;out of home&; uitingen door heel Europa. Eind september wordt ook een bijpassend mediaplatform gelanceerd, genaamd Wrangler Born Ready. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in