Campagne vertelt wat de 'Wrangler' en 'Wrongler' way of life is
Wrangler zet in de nieuwe campagne twee verschillende levensstijlen tegenover elkaar.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Wrangler wil mensen motiveren tot een 'betere' lifestyle. De nieuwe campagne laat telkens de 'Wrangler' en de 'Wrongler' way of life zien, waarbij de Wrangler-manier natuurlijk de 'juiste' is. Met de campagne lanceert Wrangler de nieuwe herfst/winter collectie.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
We Are Pi
Wrongler is als het ware de 'evil twin', aldus Rick Chant, creatief directeur van We Are Pi, het bureau dat deze campagne ontwikkelde.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Social Media
De campagne is te zien op social media en 'out of home' uitingen door heel Europa. Eind september wordt ook een bijpassend mediaplatform gelanceerd, genaamd Wrangler Born Ready.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid