Overslaan en naar de inhoud gaan

Winkelman en Van Hessen breidt uit

Het Haagse Winkelman en Van Hessen, adviesbureau voor marketing en public relations, heeft recent zeven nieuwe adviseurs aangetrokken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De adviesgroep Corporate Communicatie werd versterkt met adviseurs Anne van Raaijen, Arnoud Verhage en Karen Visser. Van Raaijen werkte in de jaren tachtig al voor Winkelman en Van Hessen en startte daarna haar eigen communicatieadviesbureau Annexx Communicatie & PR. Verhage is afkomstig van de Baak, Management Centrum van VNO-NCW, waar hij programmamanager Entrepreneurship en Innovatie was. Visser werkte bij kabelbedrijf Casema als adviseur interne communicatie.

related partner content for mobile comes here

De adviesgroep Marketingcommunicatie is uitgebreid met twee personen: adviseur Jochem Rotteveel en senior adviseur Carien Mulder. Rotteveel komt van SBS Broadcasting en City FM waar hij marketingmanager was. Mulder heeft bij Douwe Egberts gewerkt waar ze verschillende merken onder haar verantwoordelijkheid had . De laatste tweeëeenhalf jaar was ze marketing director bij Boas en daar onder andere verantwoordelijk voor Zonnatura.

Ook bij de adviesgroep Overheidsscommunicatie en Public Affairs twee nieuwe gezichten. Sabrina Thoen, adviseur, en Wijnand van Zanten, junior adviseur. Thoen was bij PriceWaterhouseCoopers belast met interne en corporate communicatie. Van Zanten studeerde politieke wetenschappen aan de Universiteit Leiden met als specialisaties de relatie tussen politiek en bedrijfsleven en de relatie tussen politiek en media.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in