Overslaan en naar de inhoud gaan

Wesley ter Haar in SoDA Board of Directors

Chief Operating Officer en mede-oprichter van MediaMonks is aangesteld als een van de leden van de Board of Directors.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De is een wereldwijd netwerk van ondernemers die een bijdrage leveren aan de ontwikkeling van de toekomst van marketing en digital experiences.

related partner content for mobile comes here

Ter Haar: &;Onze betrokkenheid bij SoDA heeft MediaMonks de laatste drie jaar ongelooflijk veel inzicht en inspiratie opgeleverd. Als platform voor en door ondernemers zijn er twee doelen: de individuele bedrijven verrijken door het delen van kennis en kunde, en waar mogelijk ons vakgebied als geheel verder brengen. Dat gebeurt inmiddels met een wereldwijde impact en een steeds grotere stem, dus om daar als boardmember aan bij te kunnen dragen is een fantastische uitdaging.&;

Onlangs werd  door Ad Age opgenomen in het jaarlijkse Awards Report als enige digitale productiebureau in de top tien best bekroonde productiebureaus ter wereld.

Foto: Bas de Graaf

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in