Overslaan en naar de inhoud gaan

Wat wil je weten van de Marketeer of the Year?

Volgende week is het jubileumevent van het Tijdschrift voor Marketing, MarketingLive, en treden onder meer de laatste drie Marketeers of…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgende week is het jubileumevent van het Tijdschrift voor Marketing, , en treden onder meer de laatste drie Marketeers of the Year op.

related partner content for mobile comes here

Is er iets dat je ze zou willen vragen?

Wat kunnen we leren van Hans Hagenaars van de Postbank (Marketeer of the Year 2006): 'Op de eerste plaats dat je in een mature market net zo hard kunt groeien als in elke andere markt. (...) Je moet ophouden de luie marketeer uit te hangen, je moet het spel willen winnen.'

En van Alexander Ribbink van TomTom (Marketeer of the Year 2005): 'Of een goed product zichzelf verkoopt? In de kern ben ik het daar wel mee eens, ja. Marketing heeft een turbo-effect gehad op de verkoopprestaties, maar het product is de basis. Je hoeft het niet de markt in te duwen, zoals een product van Mars of Unilever.'

En René Frijters van Alex (Marketeer of the Year 2004): 'Als er iets fout gaat, klanten boos worden, wil ik het gesprek horen dat op tape staat en ik wijs mensen op dat ene zinnetje waar ze net iets anders hadden kunnen zeggen. Die gevallen ga ik persoonlijk langs. Als je wilt winnen, dan moet je wat meer doen dan de gemiddelde Nederlander, anders kom je er niet.'

Alfred Levi ondervraagt de marketeers over hun successen én hun falen. Wil je ze iets voorleggen? Laat hier dan een reactie achter, en zorgen wij er voor dat de vraag gesteld wordt.

Je kunt natuurlijk ook zelf langskomen. Het gaat hard, de ruimte is niet zo heel erg groot, dus wees er snel bij.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in