Overslaan en naar de inhoud gaan

Wanneer vergelijken verzekeraars nu eens duidelijk?

Deze week viel de offerte voor de zorgverzekering van 2008 op de deurmat. Alles zat er bij. De polisvoorwaarden (mag van mij ook wel…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een paar keer per jaar krijg ik post van mijn verzekeraars over de nieuwe premies. De autoverzekering, de woonverzekeringen, de zorgverzekering. De ene keer is het wat duidelijker dan de andere keer, maar over het algemeen wordt de informatie ieder jaar weer een beetje duidelijker. Wat ieder jaar echter ontbreekt is rechttoe-rechtaan een vergelijking tussen de premie van het lopende en van het komende jaar.

related partner content for mobile comes here

Is iedere verzekeraar nu zo ontzettend bang dat ze klanten wegjagen als ze duidelijk neerzetten hoe het nieuwe bedrag zich verhoudt tot het oude? De hang naar compleetheid is in de financiële wereld groot. Deels op basis van wet- en regelgeving, deels, ben ik van mening, omdat een verzekeraar veel gedoe nu eenmaal wil voorkomen: "Wij hebben het u laten weten!". Maar ik zoek telkens tevergeefs naar een klein tabelletje "premie 2007, premie 2008". Waarom? Kan iemand me dat uitleggen?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in