Overslaan en naar de inhoud gaan

Wakker Dier voert biggen-actie via Google

Wakker Dier heeft bij zoekmachine Google voor 4.000 euro gesponsorde koppelingen gekocht om Hemaklanten erop te wijzen dat het warenhuis…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat meldt NRC. De actiegroep heeft onderzocht welke trefwoorden het vaakst worden gebruikt door Hemaklanten. Dat zijn de woorden Hema, rookworst, gebakservice, tompouce en omfietswijnen. Wie een van deze woorden intikt, krijgt nu een link 'Pas op bij Hema' te zien met als tekst 'Kopen bij HEMA is oké, maar neem geen HEMA-worst vol biggenleed mee'.

related partner content for mobile comes here

Wakker Dier wil met de actie doorgaan totdat het bedrijf ophoudt met het verkopen van dit vlees.
Een woordvoerder van Hema meldde tegenover NRC dat het warenhuis bezig is om te kijken of het vlees in de rookworsten op een andere manier kan worden verwerkt. "Maar dat kost tijd. Het gaat om tien miljoen rookworsten per jaar."

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in