Overslaan en naar de inhoud gaan

VWS-site zorgverzekering druk bezocht

De VWS-website over de nieuwe zorgverzekering heeft sinds de start van de campagne 1,6 miljoen bezoeken gehad.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De website maakt deel uit van de overheidscampagne om mensen te informeren over de veranderingen door de nieuwe zorgverzekering. Naast de 1,6 miljoen bezoeken aan de website zijn er 100.000 telefoontjes en 20.000 e-mails via Postbus 51 binnen gekomen. Veel van deze vragen gaan over de financiële gevolgen. Sinds vorige week is op de website een rekenhulp beschikbaar. Mensen kunnen hier op invullen wat hun huidige inkomen is en hoe ze nu verzekerd zijn. Via de rekenhulp wordt dan uitgerekend of men er uiteindelijk op vooruit of op achteruit gaat.

related partner content for mobile comes here

De campagne loopt door. De afgelopen weken zijn er radiocommercials geweest en advertenties in dag- en weekbladen. Verder verschijnt deze week een nieuwe in eenvoudige bewoordingen opgestelde folder in zeven talen. Dit is de eerste folder afkomstig van de overheid met het keurmerk ‘Gewone Taal’. Vanaf 8 december worden er nieuwe tv- en radiocommercials uitgezonden. De boodschap in de commercials is dat je kán kiezen voor een andere verzekeraar, maar dat dit niet hoeft. Er is in ieder geval ruim de tijd om hier over na te denken tot 1 maart 2006.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in