Voorlichtingsbureau Brood kiest Keesie
Keesie, gespecialiseerd in kinder- en jongerencommunicatie, is door Voorlichtingsbureau Brood gevraagd een campagne voor brood specifiek…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het gaat om een meerjarencampagne, waarvan de start in september 2005 zal plaatsvinden.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De campagne richt zich op jongeren van 15 tot 20 jaar. De nadruk ligt op het vitaliseren van het imago van brood bij de doelgroep. Er worden diverse above en below the line middelen ingezet.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet voorlichtingsbureau Brood koos voor Keesie na een bureaucompetitie met drie andere bureaus.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid