Voetbal scoort in week 38
De publieke omroepen hadden in week 38 een gezamenlijk marktaandeel van 40 procent.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat was met name te danken aan de voetbalavonden op Nederland 2. De Champions League-start trok veel kijkers. Feyenoord-Juventus 2,64 miljoen kijkers (op een na best bekeken programma van de week) en Ajax-Olympique Lyon 2,37 miljoen kijkers (derde plek). Het best bekeken was het 20.00 uur Journaal gisteravond met bijna 3 miljoen kijkers. De commerciële zenders scoorden opgeteld een marktaandeel van 46 procent. RTL4 16, RTL5 6 en Yorin ook 6 procent. SBS6 behaalde 9 procent, Net5 6 en V8 3. De cijfers zijn afkomstig van het KLO.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid