Overslaan en naar de inhoud gaan

Schoep & Van der Toorn start radiocampagne

Schoep & Van der Toorn / Brodeur worldwide is deze week een radiocampagne gestart om haar naamsbekendheid te vergroten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat meldt Communicatie Online. De radiocampagne wordt gevoerd met spotjes op Business News Radio, Arrow Rock en Radio Noord-Holland. Er zijn zes verschillende spotjes met medewerkers uit verschillende disciplines: marketing, crisiscommunicatie, woordvoering en interne communicatie. Dit zijn volgens Peter Smit, group account director van Brodeur, de disciplines waar het bureau sterk in is. 'We wilden op een redelijk low-budget manier iets aan onze naamsbekendheid doen en zo kwamen we op radio. Het is de eerste keer dat we zoiets doen en het is een beetje een experiment. Over drie weken gaan we kijken of het bezoek aan de site is toegenomen en of we meer gebeld zijn naar aanleiding van de campagne en daarna zien we wel verder.' Andere reden voor de campagne is dat Brodeur vindt dat als zij klanten adviseert om in deze economisch wat mindere tijden juist te blijven communiceren, het bureau dat zelf ook moet doen.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in