Overslaan en naar de inhoud gaan

Voetbal op Nickelodeon: 2,6 miljoen kijkers

Nickelodeon behaalde afgelopen week (week 41) door ‘Oranje Uit’ een marktaandeel van 4,5 procent. Naar Macedonië-Nederland keken…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De publieke zenders scoorden samen 31 procent. Nederland 1 behaalde 12,5 procent, het voetballoze Nederland 2 11,5 en Nederland 3 7 procent. De RTL Nederland-zenders hadden een gezamenlijk aandeel van 25,9 procent. RTL4 had een aandeel van 16,8, RTL5 4,1 en Yorin 5,0 procent. De SBS-zenders hadden samen een aandeel van 17,8 procent: SBS6 10,1, Net5 4,9 en Veronica 2,8.

related partner content for mobile comes here

Macedonië-Nederland was het best bekeken programma van afgelopen week met dus 2,6 miljoen kijkers. Spoorloos was met bijna 2,5 miljoen kijkers tweede. Baantjer is drie met 2,4 miljoen kijkers, gevolgd door Studio Sport van gisteravond 19.00 uur met 2,2 miljoen belangstellenden en GTST van maandag met bijna 2,1 miljoen.

Overigens keken nog eens ruim 10.000 mensen naar de wedstrijd Macedonië-Nederland via de website oranje.nl van KPN.

De Publieke Omroep maakt bekend dat de soap Het Glazen Huis voortaan een uur later wordt uitgezonden. De serie over mediatycoon Axel Westhof is vanaf 6 november op zaterdag, zondag en maandag om 22.00 uur in plaats van 21.00 uur te zien. Mogelijk levert dat meer kijkers op dan nu.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in