Voetbal op Nickelodeon: 2,6 miljoen kijkers


De publieke zenders scoorden samen 31 procent. Nederland 1 behaalde 12,5 procent, het voetballoze Nederland 2 11,5 en Nederland 3 7 procent. De RTL Nederland-zenders hadden een gezamenlijk aandeel van 25,9 procent. RTL4 had een aandeel van 16,8, RTL5 4,1 en Yorin 5,0 procent. De SBS-zenders hadden samen een aandeel van 17,8 procent: SBS6 10,1, Net5 4,9 en Veronica 2,8.
Macedonië-Nederland was het best bekeken programma van afgelopen week met dus 2,6 miljoen kijkers. Spoorloos was met bijna 2,5 miljoen kijkers tweede. Baantjer is drie met 2,4 miljoen kijkers, gevolgd door Studio Sport van gisteravond 19.00 uur met 2,2 miljoen belangstellenden en GTST van maandag met bijna 2,1 miljoen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOverigens keken nog eens ruim 10.000 mensen naar de wedstrijd Macedonië-Nederland via de website oranje.nl van KPN.
De Publieke Omroep maakt bekend dat de soap Het Glazen Huis voortaan een uur later wordt uitgezonden. De serie over mediatycoon Axel Westhof is vanaf 6 november op zaterdag, zondag en maandag om 22.00 uur in plaats van 21.00 uur te zien. Mogelijk levert dat meer kijkers op dan nu.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid