Overslaan en naar de inhoud gaan

VEA en BVA oproep voor inzenden Effies: 'Creativiteit is de motor van vooruitgang'

‘Creativiteit is de motor van vooruitgang. Daarom is er voor reclamemakers niets mooiers dan het winnen van een Effie, het ultieme…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

VEA en BVA roepen op tot inzenden voor de Effies: ‘Creativiteit is de motor van vooruitgang’

Alle cases met EffiePotentieel dienen uiterlijk op donderdag 7 juli 2014 bij de EffieOrganisatie binnen te zijn, zo melden voorzitters Frenkel Denie (BVA, foto rechts) en Marc Oosterhout (VEA).
Op kunnen deelnemers hun case invullen én versturen. Daarnaast is het voor inzenders uit 2013 mogelijk om in te loggen op het profiel dat zij vorig jaar hebben aangemaakt en waar de inzending van vorig jaar weer terug te vinden is. Deze kan vanzelfsprekend niet meer worden aangepast,  maar kan te allen tijden worden geprint of gemaild.

related partner content for mobile comes here

Sham Ramessar (Independent Creative Consultant, foto midden) en Pepijn van Vlaanderen (RoyalWebbers), makers van de Effie Website & Inzendmodule: ‘Onze ambitie was groter dan alleen een eenvoudige, complete en relevante inzendmodule neer te zetten. We streven er naar om de inzender met een zeer goed gevoel de case te laten schrijven en het in te zenden.’
De Effie is de belangrijkste prijs voor effectieve communicatie die in meer dan 30 landen verspreid over 5 continenten wordt toegekend. In Nederland wordt de Effie sinds 1983 uitgereikt door VEA en BVA. Inzenders moeten aantonen dat de communicatie een belangrijke of doorslaggevende rol heeft gespeeld bij het behalen van een buitengewoon marketingresultaat.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in