Overslaan en naar de inhoud gaan

Van Sister start De Merkcommissarissen

Leo van Sister stopt na vier jaar met zijn activiteiten voor BrandWatch en start De Merkcommissarissen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van Sister heeft per 10 februari BrandWatch verlaten en begint met het nieuwe ‘brand strategie adviesbureau De Merkcommissarissen. Hij gaat een samenwerking aan
met de Business Development Groep in Schiphol-Rijk.

related partner content for mobile comes here

Van Sister: ‘Merkmanagement is cruciaal voor verreweg de meeste organisaties en vraagt in toenemende mate professionele support om daarmee betere rendementen te realiseren. De top van organisaties is zich bewust van het toenemende belang van strategisch verantwoord merkmanagement.’ Met De Merkcommissarissen richt Van Sister zich op strategisch brand management, positioneringsvraagstukken, gerichte marketingadviezen en daaraan verbonden implementatieservices.

Job van Dooren en Gerrit Bruggeman zetten BrandWatch voort.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in