Overslaan en naar de inhoud gaan

Hypocriete ophef

Ik heb me echt kapot geërgerd aan alle hypocriete aandacht voor Matthijs van Nieuwkerk en de Vista-introductie. Maar in plaats van die…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ik heb me echt kapot geërgerd aan alle voor Matthijs van Nieuwkerk en de Vista-introductie. Maar in plaats van die ergernis van me af te schrijven, heb ik alle ophef gewoon genegeerd.

related partner content for mobile comes here

Ook heb ik me geërgerd aan alle publiciteit over 'Doe Maar de Musical' in RTL Boulevard. Niet omdat Albert Verlinde toevallig ook producent van die musical is maar vooral omdat ik het niet zo op musicals heb en ik vind dat dat musicalkliekje van Doe Maar af had moeten blijven. Maar ook die ergernis hield ik voor me.

Wat fijn dan als deze twee zaken koppelt en een heerlijk stukje tekst aflevert. Hoogtepunt uit z'n column: "De Volkskrant ? laatste primeur: het uitroepen van de arbeidersrevolutie door Pieter Jelles Troelstra in 1918 ? kreeg bijval uit onverwachte hoek."

Natuurlijk heeft Gelder meer dan gelijk. Maar hij vergeet 'ons communicatiemensen' op de donder te geven. Ja, inderdaad, het is niet slim van Van Nieuwkerk. Maar ik geloof voor geen centimeter dat dit de reden is dat DWDD hier aandacht aan besteedde. Op het moment dat zelfs het NOS Journaal 5 minuten besteedt aan een introductie, kun je er (hopelijk) wel vanuit gaan dat het nieuwswaardig genoeg is. En wat doen wij? Een beetje zeuren op Van Nieuwkerk in plaats van een grootse introductiecampagne op vakinhoud te beoordelen...

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in