Van Megen directeur Gelderlander
Charles van Megen (44) is per 1 november de nieuwe directeur van Uitgeversmaatschappij De Gelderlander.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Van Megen volgt K. Van der Pas op die per 1 oktober is vertrokken. Hij heeft ondermeer gewerkt bij AT&T, KPN Telecom en KPNQwest. Het regionale dagblad De Gelderlander is onderdeel van Wegener.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidDe Gelderlander
t.a.v. directie,
Postbus 90
5680 AB Best
GJ Wanrooij,
Brasem 16,
7008BK Doetinchem
sneska@telfort.nl
06-40870062
Doetinchem 08-02-1019.
Geachte directie De Gelderlander.
LAATSTE SCHRIJVEN VAN MIJ AAN U
Twee keer heb ik U een brief geschreven en tot op heden heb ik van U geen antwoord gekregen.
De brieven aan U zijn gedateerd : 31-01-2019 en 05-02-2019 .
Ik heb duidelijk aangegeven dat ik wil stoppen met het ontvangen van de Gelderlander omdat er in jullie systeem nogal wat fout gaat.
De medewerkers van U kunnen mij blijkbaar alleen maar vinden via de telefoon , want dan laat U iemand bellen zonder oren . Eentje die alleen maar praat en praat en praat maar niet luistert wat je te vertellen heb .Zeer irritant om met iemand te moeten praten( mag je niet mee praten want zij praat ) , die heeft geleerd of is getraind in het mensen onder de plak praten.
Eén van Uw medewerksters heeft gezegd dat het abonnement is stopgezet en dat wij geen krant meer krijgen , dus was het probleem opgelost en gaan we uit elkaar. Maar dan is er weer eentje die alles weer aan zet en komt de krant opnieuw . ik bel en zeg dat het was stopgezet en dan word je doorgezet naar de bekende rebbel waar je niet tussen komt.
IK wil Uw krant niet meer en wil ook niet meer telefonisch lastig gevallen worden door vrouwen die getraind zijn om je onder tafel te praten.
Maar het kan natuurlijk ook zijn dat jullie mij de maand februari gratis geven als coulantie dat ik een hele week geen krant heb ontvangen en dat jullie het zo willen oplossen. Want er komt totaal geen teken van tegemoetkoming van die week geen krant ontvangen .
Dus of jullie stoppen het bezorgen of de maand februari is coulantie voor een week geen krant, want wat ik niet heb ontvangen hoef ik niet te betalen toch????????
GJ Wanrooij.