Overslaan en naar de inhoud gaan

UVA-studente wint SWOCC Communicatieprijs

Judith Huibers (24) is de winnares van de SWOCC Scriptieprijs, de wedstrijd voor de beste universitaire masterscriptie over merken en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Veel organisaties willen immers de dialoog aangaan met hun klanten, maar vragen zich af hoe ze dat precies moeten doen. De scriptie beantwoordt deze vraag: ze kijkt naar de manier waarop bedrijven op Twitter reageren op consumenten en naar de mening van consumenten over de verschillende responsstrategieën.

related partner content for mobile comes here

De in totaal dertien inzendingen kwamen van studenten van de UvA, Erasmus Universiteit Rotterdam en Radboud Universiteit Nijmegen en behandelden een breed scala aan onderwerpen, van onderzoek naar gesponsorde apps tot subliminal advertising.

Het is de derde keer op rij dat SWOCC (Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie) de wedstrijd organiseert. De winnende scriptie wordt gepresenteerd op het SWOCC Symposium, dat plaatsvindt op 9 september 2013. Huibers zal daar één van de tien sprekers zijn.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in