Unilever stoot aantal haarverzorgingsmerken af
Unilever stoot enkele haarverzorgingsmerken af om het Amerikaanse Alberto Culver over te kunnen nemen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De verkopen zijn opgelegd door het Amerikaanse ministerie van Justitie als voorwaarde voor de overname. Het gaat om het merk VO5, dat Unilever niet meer mag voeren in de Verenigde Staten en Puerto Rico. Buiten deze landen blijft Unilever wel eigenaar van dit merk uit de inboedel van Alberto Culver. Daarnaast verkoopt het concern het eigen merk Rave.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De kopende partij is in beide gevallen de private-equityfirma Brynwood Partners. Naar verwachting worden de verkopen nog voor het einde van deze maand afgerond. Unilever kocht Alberto Culver, bekend om zijn haarverzorgingsproducten, voor 3,7 miljard dollar.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: ANP.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid