Trouw en FD stijgers in eerste kwartaal
Dat blijkt uit cijfers van HOI, Instituut voor media auditing. De totaal betaalde kernoplage van Trouw gaat van 95.000 in het eerste kwartaal 2006 naar 97.513 exemplaren in het eerste kwartaal van dit jaar. Het Financieele Dagblad gaat van 52.852 naar 55.265 exemplaren.
De andere betaalde dagbladen dalen traditioneel in oplage. De Telegraaf van 638.296 naar 615.649, De Telegraaf op zondag van 641.343 naar 635.380 en AD van 464.032 naar 426.313. Bij de totaal verspreide oplage is de daling van AD overigens 12 procent. Ook de Volkskrant-oplage daalt: van 259.432 naar 250.687. NRC Handelsblad gaat van 223.810 naar 213.211. Voor het eerst sinds enige tijd daalt ook de oplage van Het Parool: van 64.646 naar 64.445 exemplaren.
Vacatures
Concern communicatieadviseur
Gemeente AltenaAllround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuDe totaal verspreide oplage bij de gratis dagbladen Metro en Spits groeit weer fors. Metro gaat van 477.518 naar 522.818 en Spits van 410.085 naar 431.431. Van nieuwe gratis kranten als De Pers zijn nog geen cijfers voorhanden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid