
Het bureau wil Cordaid Mensen in Nood niet alleen steunen in hun communicatie, maar ook financieel een steuntje in de rug geven. Daarom wordt de zilveren Leeuw geveild via een internetveiling op Adfoblog.
Daar kan iedereen vanaf vandaag meebieden tot woensdag 4 juli 12.00 uur. De opbrengsten gaan naar Cordaid Mensen in Nood.
Vacatures
Communicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACreatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur (28-38 uur)
CAOPIn de winnende campagne zette Cordaid Mensen in Nood de alledaagse aankopen in perspectief om een duidelijke boodschap over te brengen. De noodhulp die je met een paar euro kunt geven betekent voor mensen in noodsituaties soms letterlijk en figuurlijk een verschil tussen leven en dood.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee