Saatchi & Saatchi veilt zilveren Leeuw
Saatchi & Saatchi gaat de vorige week in Cannes gewonnen zilveren Leeuw voor de campagne ‘Kleingeld, groot verschil’ van Cordaid Mensen…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het bureau wil Cordaid Mensen in Nood niet alleen steunen in hun communicatie, maar ook financieel een steuntje in de rug geven. Daarom wordt de zilveren Leeuw geveild via een internetveiling op Adfoblog.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Daar kan iedereen vanaf vandaag meebieden tot woensdag 4 juli 12.00 uur. De opbrengsten gaan naar Cordaid Mensen in Nood.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn de winnende campagne zette Cordaid Mensen in Nood de alledaagse aankopen in perspectief om een duidelijke boodschap over te brengen. De noodhulp die je met een paar euro kunt geven betekent voor mensen in noodsituaties soms letterlijk en figuurlijk een verschil tussen leven en dood.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid