Overslaan en naar de inhoud gaan

Thema San Jaarboek 2010: Dialoog

Jan Mulder nam het eerste exemplaar van het San Jaarboek 2010 afgelopen donderdag in ontvangst.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het San Jaarboek 2010 (niet het dikste in de geschiedenis van de Stichting Adverteerdersjury Nederland), is een naslagwerk – met 318 ingezonden campagnes uit het jaar 2010 op 466 campagnepagina’s. San haakt met het thema ‘Op zoek naar de dialoog’ in op het in zwang zijnde dialoogmarketing en het gebruik van social media in communicatie.

related partner content for mobile comes here

Nadat vice-voorzitter Paul Geraeds het jureringproces had doorgenomen met de aanwezige juryleden, sponsors en relaties, gaf voorzitter Jan Paul van Heemskerck het woord aan publiekstrekker Jan Mulder. Hij vroeg zich af waarom juist hij was gevraagd om te komen praten over het gekozen thema en had ook voor het overige de lachers op zijn hand.

Het jaarboek dient (ook) ter voorbereiding van de jurysessies voor de San Accenten. De nominatieronde vindt plaats op 15, 16 en 17 maart a.s. Ruim 240 adverteerders buigen zich dan over de ingezonden campagnes. De uitslag van de genomineerden staat vanaf 24 maart op www.sanaccent.nl.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in