Overslaan en naar de inhoud gaan

Team Dentsu Aegis wint Yim Media Lions en gaat naar Cannes

Het team vertegenwoordigt Nederland tijdens de internationale Young Media Lions Competition in Cannes.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Chris Römer (links op de foto) en Jelmer Laven van Dentsu Aegis hebben donderdag 7 mei de Yim Media Lions Competition gewonnen. Dit team vertrekt op 14 juni 2015 en mag Nederland vertegenwoordigen tijdens de internationale Young Media Lions Competition in Cannes.

related partner content for mobile comes here

Yim organiseerde de casedag bij De Persgroep in Amsterdam. De prijs? Het winnende team gaat samen met de Jonge Honden naar het Cannes Lions Festival. En neemt daar namens Nederland deel aan de Young Media Lions Competition. De opgegeven talenten hebben in teamverband een case uitgewerkt. Deelnemers moeten werkzaam zijn bij een mediabureau en geboren zijn ná 22-juni 1986. 

De adverteerder die dit jaar de case verzorgde was War Child. Een inspirerend vraagstuk waarbij 16 koppels de strijd met elkaar zijn aangegaan. De opdracht: een internationale kwestie van kinderen in oorlogsgebieden onder de aandacht brengen in de Nederlandse doelgroep.

Teams van onder meer Carat, Initiative, Mediacom, UM en OMD hebben zich over de case gebogen. Waarbij team Dentsu Aegis uiteindelijk als winnaar uit de bus kwam. Vanuit de adverteerder namen Ilze Smit en Yuri Vriesema plaats in de jury: “We zijn erg onder de indruk van de jonge talenten bij YIM, en we hebben veel inspiratie opgedaan om samen met hen de campagne op te zetten om kinderen in de wereld beter te beschermen tegen oorlogsgeweld.”

Meer informatie over Yim is te vinden op de .

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in