Overslaan en naar de inhoud gaan

TCC met campagne Meeùs

The Communication Company uit Breda ontwikkelde een landelijke naamsbekendheidcampagne voor Meeùs met als thema 'met het accent op ù'.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit thema staat centraal voor Meeùs en is bewust gekozen om niet alleen de naam Meeùs, maar ook de schrijfwijze en de uitspraak van deze naam snel bekend te maken bij een groot publiek. Behalve aan de naam wordt in de campagne aandacht besteed aan de drie kernactiviteiten van Meeùs: verzekeringen, hypotheken en makelaardij.

related partner content for mobile comes here

Vanaf deze week is de campagne te horen op diverse radiozenders waaronder Radio 2, Sky Radio, 538, Yorin FM, Q Music, Veronica en Business Nieuws.

De radiocommercials werden opgenomen in samenwerking met Guus Meeuwis. In de commercials staat spraakverwarring centraal: Guus wordt voortdurend opgebeld door mensen die niet hem (Meeuwis), maar Meeùs (‘met het accent op Ù’!) moeten hebben. In de toekomst gaat de zanger daarnaast nog op allerlei andere manieren als ‘ambassadeur’ van Meeùs optreden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in