Straattheater als PR voor telecombedrijf


Smithfield won het account in een pitch met Financial Dynamics, Citigate Dewe Rogerson en Brunswick. Het bureau moet gaan samenwerken met Meropa Communications, gedeeltelijk in handen van Chime Communications, de financiële communicatieadviseurs College Hill.
JP Morgan en Deutsche Bank zullen de IPO gaan coördineren.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet team van Smithfield/Meropa moet een succesvolle beursgang met brede publieke steun gaan verzorgen. 'De Zuidafrikaanse regering wil de aandelen aantrekkelijk maken voor een breed publiek', zegt Smithfield-voorzitter John Antcliffe. 'Het wordt een gigantische informatie-onderneming in negen of tien talen met roadshows en straattheater. We zullen veel PR-middelen inzetten die we in Engeland gewoonlijk niet gebruiken.' (bron: PR Week UK)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid