Overslaan en naar de inhoud gaan

Straattheater als PR voor telecombedrijf

Het Britse PR-bureau Smithfield Financial mag van de Zuidafrikaanse regering de communicatie rond de beursgang van telecombedrijf Telkom…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Smithfield won het account in een pitch met Financial Dynamics, Citigate Dewe Rogerson en Brunswick. Het bureau moet gaan samenwerken met Meropa Communications, gedeeltelijk in handen van Chime Communications, de financiële communicatieadviseurs College Hill.

related partner content for mobile comes here

JP Morgan en Deutsche Bank zullen de IPO gaan coördineren.

Het team van Smithfield/Meropa moet een succesvolle beursgang met brede publieke steun gaan verzorgen. 'De Zuidafrikaanse regering wil de aandelen aantrekkelijk maken voor een breed publiek', zegt Smithfield-voorzitter John Antcliffe. 'Het wordt een gigantische informatie-onderneming in negen of tien talen met roadshows en straattheater. We zullen veel PR-middelen inzetten die we in Engeland gewoonlijk niet gebruiken.' (bron: PR Week UK)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in