Overslaan en naar de inhoud gaan

Grand Marnier in Europese competitie

Grand Marnier is een competitie begonnen om een nieuw Europese reclamecampagne voor het merk uit te werken, meldt het Belgische…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vijf landen mochten hun lokaal bureau in de competitie zetten die elk een briefing kregen voor een globale tv-, print en bioscoopcampagne. Alle landen hebben hun campagne voorgesteld aan de marketingverantwoordelijken van de vijf landen. "Omdat er tot nu toe nog niet echt één idee een wauw-gevoel heeft teweeggebracht, werden twee bureaus gevraagd om hun concept verder uit te werken en opnieuw te komen voorstellen," vertelt Fabienne Liégois, marketing manager bij de Belgische importeur MCS (dat ook Campari en Veuve Cliquot invoert). Het gaat om Quattro D'Arcy uit België en om Y&R uit Griekenland.

related partner content for mobile comes here

De nieuwe campagne moet volgens Pub in september van dit jaar uitkomen. Er werd nog geen mediabudget vastgelegd. "De bedoeling van de campagne is om het imago van Grand Marnier, dat met zijn doelgroep veroudert, te verjongen. Niet om modernisne in de traditie te brengen, maar wel om het merk op een subtiele manier op te frissen, rekening houdend met de roots van het merk," zegt Liégois.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in