Overslaan en naar de inhoud gaan

Starcom Nederland wint Bronze Festival of Media Award

Starcom Nederland heeft gisteravond in Rome een Bronze Festival of Media Award gewonnen in de categorie Best Launch Campaign voor de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Starcom was daarmee de enige Nederlandse winnaar van een award. Het bureau was twee keer genomineerd voor de campagne &;Two kings of The Netherlands&; voor Samsung. Naast de categorie best launch campaign – waarin Starcom dus brons won – was er ook nog een nominatie in Best Digitally Integrated.

related partner content for mobile comes here

De Samsung-campagne kwam tot stand in samenwerking met Saatchi & Saatchi | Leo Burnett.

Starcom MediaVest Group Network of the Year
Daarnaast werd Starcom MediaVest Group opnieuw Network of the Year. Vorig jaar won Starcom die prijs ook al. De afgelopen jaren werd het bureaunetwerk vier van de zes keer tot Network of the Year uitgeroepen.

De andere Nederlandse nominatie, van Xaxis en adverteerder Activision, in de categorie Best Use of Technology, viel niet in de prijzen.

Het was dit jaar in Rome op 6, 7 en 8 april.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in