Standaard banner domineert
Adverteerders gaan maar langzaam over op nieuwe vormen van online adverteren. Uit recent onderzoek van ADTECH blijkt dat meer dan de helft…
Bijna 60 procent van de banners die verkocht worden is full size, dat wil zeggen standaardformaat (468 x 60). Daarna volgt de half size (234 x 60) met bijna 9 procent. Pop-ups, pop-unders, flying of MouseMove banners en allerlei speciale DHTML-formaten zijn samen slechts goed voor 7,1 procent van alle verkochte banners. De resultaten van het onderzoek laten dus zien dat er eigenlijk niet zoveel veranderd is sinds de begindagen van online advertising. Kennelijk is door banner specialisten meer gefocust op de technische implementatie en niet zozeer op concept en het inpassen van nieuwe mogelijkheden.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
Spotta
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid