Sp!ts introduceert de Fly-over
Sp!ts komt met de Fly-over: een halve paginastrook onder de middenvouw met vier in het oog springende vlakken, gehecht aan de voor- en…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Deze manier van communiceren biedt adverteerders het eerste contact met de ruim 1,5 miljoen dagelijkse lezers, voordat Sp!ts wordt gelezen. De primeur in Sp!ts was gisteren voor Hi met de ‘Ring- en Zingtones campagne.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Vanessa Flink van Hi: ‘Er is gekozen voor een innovatieve en opvallende manier om de doelgroep te bereiken. Sp!ts levert een groot lezersbereik en is voor ons het medium midden in onze doelgroep. Sp!ts staat open voor nieuwe vormen van communicatie en de prima samenwerking tussen Sp!ts en Hi heeft geleid tot deze primeur.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEerder lanceerde Sp!ts de Corner-communicatie (driehoeksvormen in de krant) en de Colorcoating (een kleurcampagne op maat op de voor- en achterpagina).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid