Overslaan en naar de inhoud gaan

SOS Kinderdorpen siert pak marathonschaatsers

Hoofdsponsor Adformatie doneert de sponsorruimte aan de internationale kinderhulporganisatie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Komend schaatsseizoen rijdt één van de Nederlandse marathon schaatsploegen met het logo van SOS Kinderdorpen op haar pakken. Hoofdsponsor Adformatie heeft bekend gemaakt de sponsorruimte te doneren aan de internationale kinderhulporganisatie.
De sponsoring wordt mogelijk gemaakt door Adformatie en haar moederorganisatie Uitgeverij (Wolters) Kluwer. Adformatie is al jaren hoofdsponsor van één van de Nederlandse marathon schaatsploegen. Dit jaar werden tijdens de ploegpresentatie niet alleen de spelers persoonlijk voorgesteld, maar tevens een nieuwe partner: internationale kinderhulporganisatie SOS Kinderdorpen. De samenwerking met een goed doel is een primeur binnen de schaatssport. Belangrijkste onderdeel van de sponsoring is dat de schaatsploeg rijdt met het logo van SOS Kinderdorpen op haar pakken.

related partner content for mobile comes here

‘Wij hebben gekozen voor SOS Kinderdorpen omdat zij qua marketingcommunicatie voorop lopen binnen de fondsenwervingbranche. Met het programma WorldCoaches en het innovatieve online donatieplatform SOSR, weet SOS Kinderdorpen op een mooie en slimme manier aandacht en relevantie te realiseren. Genoeg reden voor ons om ons aan dit A-merk te verbinden,’ aldus Rogier Mulder, uitgeefmanager Adformatie groep.

De SOS Kinderdorpen marathon schaatsploeg bestaat uit de schaatsers Sjoerd Huisman, Geert Jan van de Wal, Douwe de Vries, Karlo Timmerman en Sander Kingma. Zij staan onder begeleiding van ploegleider Pascal Vergeer.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in