Overslaan en naar de inhoud gaan

RET sleept Internal Branding Jaarprijs in de wacht

Rotterdamse vervoerder laat het Alex Monro Ziekenhuis en Stedin achter zich.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Rotterdamse vervoerder RET heeft de Internal Branding Jaarprijs in de wacht gesleept met een traject om de servicegerichtheid te vergroten. In een enerverende eindstrijd in het Rotterdamse Lommerrijk hield RET het Alex Monro Ziekenhuis en Stedin achter zich.  

related partner content for mobile comes here

De jury was blij met de kwaliteit van de drie finalisten, die ook tijdens de presentaties van de cases naar voren kwam. RET was uiteindelijk de eerste keuze van zowel het publiek als de jury.

Realistisch RET

Volgens juryvoorzitter Rik Riezebos voerde RET een goed uitgewerkt project waarbij ook het management werd betrokken. Van meet af aan was duidelijk wat medewerkers van het management kon verwachten. Ook het realistische karakter en de inzet van de Rotterdammers werd geprezen.

Merkwaarden van Monro

Waardering was er ook voor de andere twee finalisten. De jury was onder de indruk van de wijze waarop ’s werelds eerste borstkankerziekenhuis  Alexander Monro de klant- en merkwaarden centraal stelt in al zijn beslissingen, met veel aandacht voor de kwetsbare positie van zijn patiënten.

Professioneel Stedin

Ook Stedin verdiende de finaleplaats. Met een bijzonder uitgebreid en professioneel traject wil de netbeheerder zijn klanten ‘fans’ laten maken. Op het oog een wat overtrokken belofte, maar een die de organisatie wel in beweging heeft gekregen.  

Zie ook ons over de drie geselecteerde cases.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in