Overslaan en naar de inhoud gaan

PLUS verkoopt het GIJS-ei van Milieudefensie

Met dit ei wil de supermarkt inspelen op ‘de bewuste levensstijl van klanten’.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

PLUS zet naar eigen zeggen de volgende stap in zijn verantwoorde beleid met het GIJS-ei. ‘Sinds 2012 is PLUS de enige Nederlandse supermarktketen die uitsluitend vrije-uitloop- en biologische eieren verkoopt.’

related partner content for mobile comes here

Eric Leebeek, commercieel directeur van PLUS: ‘Maar liefst 60 procent van de consumenten vindt een keurmerk en dierenwelzijn belangrijk bij het kiezen van versproducten, volgens het GfK.’

Het GIJS-ei is het eerste pilotproject van Milieudefensie binnen de ‘op weg naar 100% lokaal veevoer’-campagne. Het vrije-uitloopei van GIJS is afkomstig van zorgboerderij (dagverzorging aan ouderen met een beperking). De Haam in Limburg. GIJS-eieren – een product van StreekSelecties – krijgen van de Dierenbescherming 3-sterren voor diervriendelijkheid.

Het wordt in de markt gezet als het ‘vriendelijkste ei voor mens, dier én milieu’. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in