Overslaan en naar de inhoud gaan

(Restyle) Acht grote veranderingen aan Tijdschrift voor Marketing

In aanloop naar de aangekondigde relaunch van Tijdschrift voor Marketing op 3 juni tijdens Marcom schrijft de redactie van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Afgelopen woensdag is een besluit genomen over het definitieve bladconcept en dat wil zeggen dat rubrieken en onderdelen, maar meer nog het bladdesign zijn vastgelegd.

related partner content for mobile comes here

Mis ‘m trouwens niet, die ‘eerste’: Hier vraagt u een aan.

Alvorens werd bepaald wat zou veranderen aan het tijdschrift is ook bepaald wat niet zou veranderen. De naam blijft – ondanks zijn wat archaïsche bijklank – dezelfde. We gaan een oude dame van 48 niet van een bedachte fancy naam voorzien en bovendien staat die naam ook ergens voor. Eén columnist en één rubriek bleven, al krijgen beiden uiteraard een nieuwe look & feel. De vaste relatie met NIMA, dat ooit TvM initieerde, blijft ook al zullen de groengerande pagina’s verdwijnen. NIMA wil de marketeer in zijn of haar hele arbeidszaam bestaan terzijde staan met kennis, kunde en netwerkgelegenheden. Die ambitie deelt het met TvM dus dat mag je merken als je het blad leest. Verder bleef vrijwel geen uithoek van het blad ongemoeid.
 

Wat zijn de belangrijkste veranderingen?

- TvM krijgt geheel vernieuwde vormgeving met meer infographics, meer beeld, meer ‘instapmomenten’ en crossmediale verwijzingen.
- Een heldere structuur met drie herkenbare bladsegmenten: issues, cases en studies.
- Duidelijk onderscheid tussen snel & actueel nieuws en ‘doorleesartikelen’.
- Stevige interviews met duidelijke relevantie voor de strategische marketingfunctie.
- Round-ups en panels met topmarketeers aan het woord, in samenwerking met NIMA.
- No-nonsense cases en reviews van marketingacties, -implementaties en -innovaties.
- Updates uit ontwikkelingen in de internationale marketingpraktijk
- Market Intelligence: maandelijks een digest met management summaries uit nieuw home grown wetenschappelijk marketingonderzoek.

Soms een smakelijke amuse, soms stevige kost, maar altijd geserveerd met elegantie en stijl: relevantie is key. Tijdschrift voor Marketing brengt nieuwe ideeën, trends en cases uit de marcomindustrieën, waarmee we de strategische marketing executive helpen zich te onderscheiden en meer omzet te genereren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in