Overslaan en naar de inhoud gaan

Rabopitch: coalities Planet Bank en DoenDenkers door naar de volgende ronde

De eerste presentaties in het Rabo-pitchproces zijn achter de rug. Vijf coalities vallen af.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Op 4 april jl. kwam Rabobank met zijn 'pitch nieuwe stijl'. Op 19 april maakte de bank bekend welke coalities werden uitgenodigd voor de volgende ronde. Die is inmiddels achter de rug. Vandaag laat Marianne Bruijn, advertising manager bij Rabobank weten dat de volgende twee coalities door zijn naar de volgende ronde:

related partner content for mobile comes here
  • Planet Bank, bestaande uit: Justdiggit, Universal Music en Havas Lemz
  • DoenDenkers, bestaande uit: Blazhoffski, Jacques Koeweiden en Paul Postma, Styn Claessens(kipster Farm), Ester Gould & Sarah Sylbring(documentairemakers) en Ogilvy

Bruijn zegt dat Rabobank 'aangenaam verrast en zeer dankbaar' is voor de creativiteit die is gemobiliseerd. De creatieve coalities zijn beoordeeld door vertegenwoordigers van Rabobank (centraal en lokaal) en een externe jury

De vijf coalities die zijn afgevallen, worden door Rabobank niet zonder meer afgeschreven. Bruijn: 'Het werken met creatieve coalities heeft voor veel inspiratie gezorgd. Het is zeker mogelijk dat we in de toekomst gaan samenwerken met één of meerdere van de coalities die nu niet doorgaan.' Bruijn zegt elke coalitie met zijn eigen invalshoek kwam. Per (afgevallen) coalitie geeft Rabobank een korte toelichting:

  • 'The World is our Canvas is een energieke jonge coalitie met een unieke kijk op storytelling en content strategie.'
  • 'De Coalitie &Samhoud kwam met veel uitdagende initiatieven met een hoge conversatiewaarde.'
  • 'Culturing earth was een coalitie van conceptueel denken van het hoogste niveau.'
  • 'Het Kartel was prikkelend en confronterend over het werk dat de Rabobank te doen staat. Een coalitie die jongeren weet te betrekken bij de bank van vandaag en toekomst.'
  • 'Open Minds kwam met een wetenschappelijk ondersteund proces om met jong talent(o.a. van de Rabobank zelf) tot creatie te komen.'

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in