Overslaan en naar de inhoud gaan

Rabobank wint Financial Marketing Award

Rabobank Nederland is de winnaar van de Financial Marketing Award 2008. Ook Ditzo en Pure Life (Allianz Nederland) waren genomineerd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Rabo-case werd woensdag door de jury verkozen tot de beste marketingcase uit de financiële sector. Volgens de jury is Rabobank Nederland de enige grote financiële dienstverlener die opvalt door innovatief vermogen, de introductie van vele marketinginitiatieven en die er voortdurend in slaagt om de onderlinge samenhang tussen alle initiatieven te waarborgen.

related partner content for mobile comes here

Juryvoorzitter Roland van Kralingen (Innoa): 'Vorig jaar werd Bizner door de jury unaniem uitgeroepen tot winnaar. Dit jaar was het een stuk minder eenvoudig. Het waren drie absolute topcasussen die alle drie voor de award in aanmerking kwamen.'

De prijs werd uitgereikt tijdens de veertiende Nationale Dag Financiële Marketing, die VVP Weekblad voor financiële dienstverleners, het NIMA en Tijdschrift voor Marketing onder de titel 'Het roer moet om' samen organiseerden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in