Overslaan en naar de inhoud gaan

Pragma heft zichzelf op

Pragma houdt op te bestaan. Gisteravond is na 25 jaar het doek gevallen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

houdt op te bestaan. Gisteravond is na 25 jaar het doek gevallen.

related partner content for mobile comes here

'Het bestuur en de leden hebben besloten om de vereniging op te heffen. Na 25 jaar houdt het op met bestaan,' aldus een bestuurslid.

Ondanks dat de vereniging financieel gezond is, is er geen plek meer in deze tijd voor een branchevereniging voor reclamebureaus. 'Het heeft te maken met de tijdsgeest.'

Pragma omvat zo’n vijftig (verouderde informatie) 28 leden van kleine tot middelgrote recalembureaus. Over het bestaansrecht van Pragma als zelfstandige vereniging waren intern al langer discussies. Onder meer is onderzocht of het haalbaar zou zijn om Pragma te ingegreren in de DDMA. Voorzitter van de vereniging is René Besemer van Waal aan de Maas.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in