Overslaan en naar de inhoud gaan

Positionering middelbare school: Caland 2 heet vanaf nu Lumion

Directeur van de school: 'Onze nieuwe naam helpt mij de school op unieke wijze in de markt te zetten.'
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Op 21 januari opent haar deuren voor toekomstige vwo, havo en mavo leerlingen in Amsterdam. Lumion ging eerst door het leven als Caland 2. Wunder is eindverantwoordelijk voor de merkstrategie, naam en het design. Voor de naam de ontwikkeling van de naam is nauw samengewerkt met naamgevingsbureau Globrands.

related partner content for mobile comes here

Onderwijsvisie
Caland 2 is in 2012 opgericht en ontstaan vanuit het Calandlyceum (Onderdeel van de Stichting Openbaar Voortgezet Onderwijs Progresso). Na vier jaar heeft het bevoegd gezag besloten in 2016 de school krachtiger te positioneren. Wunder: &;Een logische volgende stap, omdat Caland 2 zich met een vernieuwend onderwijsconcept heeft ontwikkeld tot een vaste waarde binnen het Amsterdamse onderwijsaanbod. Lumion is ook buiten het Amsterdamse een voorbeeld, door haar vooruitstrevende onderwijsvisie.&; Suvayil Dönmez, directeur van Lumion, zegt over de rebranding: &;Het is mijn ambitie de beste school van Amsterdam te worden. Onze nieuwe naam helpt mij de school op unieke wijze in de markt te zetten.&;

Merkwaarden
Wunder zegt dat de positionering is gebaseerd op de onderwijsvisie en aangeeft dat bij Lumion het beste gepersonaliseerde onderwijs gegeven wordt. &;De persoonlijke groei die leerlingen en docenten doormaken staat centraal.De creatieve vertaling hiervan is de zon. De zon maakt elke dag een cyclus van groei door, zoals ook de leerlingen, docenten en de hele school zich elke dag, week en jaar ontwikkelen. De zon is de stip op de horizon en staat symbool voor de focus op doelen die de school, de leraren en de leerlingen voor zichzelf stellen.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in