Overslaan en naar de inhoud gaan

Marnix Geus en Frits Hendrikx weg, management Het PR Bureau op de schop

Toon Van Loock treedt aan als managing director
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Hij stond al iets meer op afstand, schreef zelfs een boek &;Mensenhandel&; met een bijbehorende toernee, maar vertrekt nu dan toch echt. Marnix Geus treedt terug als partner in &;zijn&; Het PR Bureau. Jacqueline Bosselaar, met wie hij het bureau startte, en Camiel Overgaauw krijgen als eigenaren het bureau volledig in handen.

related partner content for mobile comes here

Ook Frits Hendrikx treedt terug, per 1 april aanstaande. Hij was sinds 2008 partner en afgelopen twee jaar algemeen directeur. Toon Van Loock (36) treedt aan als managing director. 

Groot maken

Volgens Jacqueline Bosselaar, algemeen-directeur en verantwoordelijk voor de bureaustrategie, moet de nieuwe organisatie verdere groei van Het PR Bureau mogelijk maken. Het bureau focust zich daarbij &;op het groot maken van bijzondere verhalen&;.

Marnix Geus deed twee jaar geleden al een stap terug uit de dagelijkse operatie. Hij gaat trainingen en workshops geven aan ondernemers, managers en communicatieprofessionals.

Kindje los

Geus: &;Het is een grote stap om na twaalf jaar ‘je kindje’ los te laten. Maar de tijd is rijp voor nieuwe avonturen en ik vind het als medeoprichter heel mooi om een organisatie achter te kunnen laten die prima verder kan zonder mij.&;

Zowel Geus als Hendrikx blijft partner en investeerder in HPB Companies, waar Blyde Benelux, PR STUNT en Maak onder vallen.

Foto: Jacqueline Bosselaar en Toon Van Loock 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in