P&G schuift met Britse media-account
Procter & Gamble heeft in Groot-Brittannië een deel van het ongeveer 250 miljoen euro tellende media-account verschoven van MediaCom naar…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
MediaCom is wereldwijd het belangrijkste bureau van Procter & Gamble. ZenithOptimedia krijgt nu het grootste deel van het account in handen, samen met Starcom MediaVest. Voorheen was het gesplitst tussen de drie bureaus.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
MediaCom blijft wel werken op het media-inkoop deel van het account, met merken als Pantene haircare, Pringles en Clairol.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSZenithOptimedia krijgt er nu onder meer Febreze, Pantene en Lenor bij en houdt Ariel en Head & Shoulders. MediaVest gaat op zijn beurt weer Hugo Boss, het grootste deel van Clairol Herbal Essences en de Pringles mediaplanning doen, aldus BrandRepublic.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid