Overslaan en naar de inhoud gaan

P&G schuift met Britse media-account

Procter & Gamble heeft in Groot-Brittannië een deel van het ongeveer 250 miljoen euro tellende media-account verschoven van MediaCom naar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

MediaCom is wereldwijd het belangrijkste bureau van Procter & Gamble. ZenithOptimedia krijgt nu het grootste deel van het account in handen, samen met Starcom MediaVest. Voorheen was het gesplitst tussen de drie bureaus.

related partner content for mobile comes here

MediaCom blijft wel werken op het media-inkoop deel van het account, met merken als Pantene haircare, Pringles en Clairol.

ZenithOptimedia krijgt er nu onder meer Febreze, Pantene en Lenor bij en houdt Ariel en Head & Shoulders. MediaVest gaat op zijn beurt weer Hugo Boss, het grootste deel van Clairol Herbal Essences en de Pringles mediaplanning doen, aldus BrandRepublic.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in