Overslaan en naar de inhoud gaan

Puma wil topmerk worden

Puma praat met reclamebureaus als onderdeel van een strategie om in 2006 één van de grootste sport lifestylemerken te zijn.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Inmiddels is er een ronde gemaakt langs diverse bureaus. Het is nog niet duidelijk of Puma zich gaat richten op traditionele advertising of andere communicatievormen zoekt. Hoewel Puma het zesde sportmerk ter wereld is, staan Nike en Adidas in merkbekendheid nog een straatlengte voor. Het merk gaat in ieder geval het komende EK voetbal in Portugal (2004) benutten voor extra aandacht.

related partner content for mobile comes here

Puma zakte half jaren tachtig weg, maar maakt sinds 1993 een kleine revival door. Dat moet volgens de Duitse eigenaren nu dus groeien naar een toppositie, schrijft BrandRepublic. Met welke bureaus wordt gepraat en in welk land, is niet bekend.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in