OV-branche promoot reisinformatie
Vanaf september zet de Openbaar Vervoer-branche ook reisinformatie in als marketinginstrument om de groei van het aantal reizigers in het…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Tijdens de Week van de Vooruitgang waarin OV-promotiedag (21 september a.s.) extra aandacht krijgt, start REISinformatiegroep - het bedrijf achter 9292 - met een promotiecampagne via abri's, radiospots en stickers op vele OV-voertuigen. Dit om het 9292-servicenummer extra onder de aandacht te brengen van de (keuze)reiziger die van deur-tot-deur wil reizen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Centraal in deze campagne staan de introductie van het nieuwe 9292-logo en de persoonlijke service die de 9292-reisadviseurs verlenen, voor reizigers die thuis of onderweg vragen hebben over het reizen per openbaar vervoer. De openbaar vervoersite www.9292ov.nl is voor de campagne ook aangepast.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid