Overslaan en naar de inhoud gaan

Outfit reist jaar lang over de wereld en bereikt eindstation

Tijdens de campagne reisde één outfit door 18 landen van blogger naar blogger.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Aanbevelingsplatform Stylefruits lanceerde vorig jaar op 30 juli, de Internationale Dag van de Vriendschap, een blogger campagne die focust op storytelling.

related partner content for mobile comes here

Het doel van de campagne &;&; was brand awareness creëren onder influencers en de banden tussen internationale bloggers aanhalen.

De reis van de outfit (bestaande uit een t-shirt, een leren tas en een armband) begon bij de Duitse modeblog AmazedMag en is sindsdien in 18 verschillende landen geweest, waaronder Denemarken, Amerika, Zuid-Afrika en Nederland.

Michael Vietze, CMO van stylefruits: &;Fashion bloggers zijn belangrijke multipliers voor ons. In onze campagne nemen we het “-ship” element in “friendship” letterlijk. De bloggers beslissen zelf waar de outfit als volgende naar toe gaat. Net als bij stylefruits zelf spelen user interactie en de community een centrale rol.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in