Outfit reist jaar lang over de wereld en bereikt eindstation


Aanbevelingsplatform Stylefruits lanceerde vorig jaar op 30 juli, de Internationale Dag van de Vriendschap, een blogger campagne die focust op storytelling.
Het doel van de campagne 'Friend-Ship around the World' was brand awareness creëren onder influencers en de banden tussen internationale bloggers aanhalen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe reis van de outfit (bestaande uit een t-shirt, een leren tas en een armband) begon bij de Duitse modeblog AmazedMag en is sindsdien in 18 verschillende landen geweest, waaronder Denemarken, Amerika, Zuid-Afrika en Nederland.
Michael Vietze, CMO van stylefruits: 'Fashion bloggers zijn belangrijke multipliers voor ons. In onze campagne nemen we het “-ship” element in “friendship” letterlijk. De bloggers beslissen zelf waar de outfit als volgende naar toe gaat. Net als bij stylefruits zelf spelen user interactie en de community een centrale rol.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid