Nike blijft sponsor Woods
Nike blijft Tiger Woods trouw, zo heeft een van de topmannen van het merk beloofd.
De golfer is in opspraak geraakt vanwege buitenechtelijke affaires. Woods betuigde vorige week openlijk spijt voor zijn gedrag. Topman Charlie Denson: 'De tijd zal leren wat dit betekent voor zijn imago. Maar een ding staat vast: hij is nog steeds een even goede golfer als een jaar geleden. Hij is een van de belangrijkste gezichten in onze golfcampagne en we gaan ervan uit dat hij dat blijft.'
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Sportdrankmerk Gatorade maakte bekend wel te breken met de Amerikaanse golfer. 'We zien geen rol meer voor Tiger in onze marketingcampagne en hebben daarom de relatie beëindigd', verklaarde een woordvoerster. Gatorade blijft wel verbonden aan de Tiger Woods Foundation.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaBron: ANP.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid