Overslaan en naar de inhoud gaan

Twee nieuwe csd´s bij Euro RSCG 4D

Euro RSCG 4D is uitgebreid met twee client services directors. Het zijn Matthew Brown en Mariska Kloezen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Brown wordt verantwoordelijk voor het wereldwijde Volvo-account en Kraft, Kloezen voor onder meer Rabobank, Volvo Nederland en Olympisch Vuur.

related partner content for mobile comes here

Brown is afkomstig van Syzygy in Londen waar hij de merken HSBC Private Bank, DeBeers, Orange Mobile, Sky Travel en Dairy Crest onder zich had. Brown leidde onder andere de lancering van het merk Forevermark van DeBeers diamanten. Ook werkte hij in het verleden voor klanten als Diageo en Unilever.

Kloezen brengt meer dan zestien jaar ervaring aan zowel bureau- als klantzijde mee. Tot voor kort was ze accountdirector bij Indie waar ze verantwoordelijk was voor Bolletje, energie:direct, FrieslandCampina en Univé. Daarvoor was ze actief in verschillende accountfuncties bij UbachsWisbrun/JWT, FCA!Retail en FHV BBDO.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in