Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe Nespresso-commercial met George Clooney

Nespresso komt dit najaar met een derde George Clooney-commercial.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

komt dit najaar met een derde George Clooney-commercial.

related partner content for mobile comes here

Na en kreeg deze spot als titel 'The Capsule'.

Verschil met de eerste twee commercials is dat Nespresso-drinkers ditmaal mee mogen beslissen over de afloop van de spot.

Regisseur Guy Ritchie (goede vriend van George en regisseur van films als Lock, Stock ... , Snatch en RocknRolla) schoot namelijk 4 versies, waaruit Nespresso Club-leden een keuze mogen maken.

Ook hebben twee Nespresso-drinkers een kleine rol in 1 van de versies. Zij hadden meegedaan aan een wedstrijd, eerder dit jaar, en werden verkozen uit meer dan 2500 deelnemers.

Clubleden kunnen vanaf deze maand online een keuze maken uit de verschillende versies. De commercial is vanaf 12 november enkele weken op de Nederlandse televisie te zien.

En vanaf 8 december worden afwisselend zowel een versie van 30 seconden als 45 uitgezonden. De langere versie bevat dan het plot dat door de Nederlandse clubleden is gekozen.

Geïnteresseerden kunnen zich registreren voor een sneak-preview op .

Ik mocht de vier versies gisteren zien tijdens een Nespresso perslunch. Mijn favoriet: versie 2.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in