Nieuwe Nespresso-commercial met George Clooney
Nespresso komt dit najaar met een derde George Clooney-commercial.
Na The Boutique en George Who? kreeg deze spot als titel 'The Capsule'.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisVerschil met de eerste twee commercials is dat Nespresso-drinkers ditmaal mee mogen beslissen over de afloop van de spot.
Regisseur Guy Ritchie (goede vriend van George en regisseur van films als Lock, Stock ... , Snatch en RocknRolla) schoot namelijk 4 versies, waaruit Nespresso Club-leden een keuze mogen maken.
Ook hebben twee Nespresso-drinkers een kleine rol in 1 van de versies. Zij hadden meegedaan aan een wedstrijd, eerder dit jaar, en werden verkozen uit meer dan 2500 deelnemers.
Clubleden kunnen vanaf deze maand online een keuze maken uit de verschillende versies. De commercial is vanaf 12 november enkele weken op de Nederlandse televisie te zien.
En vanaf 8 december worden afwisselend zowel een versie van 30 seconden als 45 uitgezonden. De langere versie bevat dan het plot dat door de Nederlandse clubleden is gekozen.
Geïnteresseerden kunnen zich registreren voor een sneak-preview op Nespresso-whatelse.com.
Ik mocht de vier versies gisteren zien tijdens een Nespresso perslunch. Mijn favoriet: versie 2.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid