Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe marketingmogelijkheden met web en mobiel

In 2006 zullen nieuwe marketingtechnologieën zich verder ontwikkelen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De betaalde zoekmarkt, die volgens voorspellingen voor 2005 op $5,1 miljard zal uitkomen, groeit ook in 2006 verder. Naarmate meer internetgebruikers overstappen op snelle internetverbindingen, gaan meer bedrijven zich op online (zoekmachine)marketing richten. Daarbij worden webcampagnes en zoekmarketing kostenefficiënter. Grote zoekmachines bieden steeds meer gepersonaliseerde zoektechnieken - zoals zoekformats die eerdere zoektermen onthouden en voorspellen wat gebruikers zoeken op basis van eerder klikgedrag. Daardoor kunnen marketeers hun budget nauwkeuriger afstemmen op bijvoorbeeld gebruikers met koopintenties.

related partner content for mobile comes here

Ook zullen marketeers waarschijnlijk meer geld investeren in monitoring van wat er waar op het web over hun producten wordt gezegd en in activiteiten om hun positie in de online wereld te verbeteren. Tenslotte bieden ook ontwikkelingen op de mobiele telefoniemarkt nieuwe kansen voor marketeers, zoals de Quick Response-codes, die met een mobieltje gescand kunnen worden en gebruikers direct doorverbinden naar de product/merk website.

Bron: Marketing News. Deze samenvatting komt uit Marketing International, onze maandelijkse verzameling van het belangrijkste buitenlandse marketingnieuws.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in