Overslaan en naar de inhoud gaan

MMMA 2013 nominatie: Lay's Maak de Smaak the Battle

De nominaties voor de MMMA zijn bekend gemaakt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

MobileMarketing.nl brengt alle nominaties onder de aandacht. De vinden plaats tijdens Mobile Convention Amsterdam op 23 mei.

related partner content for mobile comes here

Categorie: Best Mobile Advertising Campaign
Titel van project: Lays Maak de Smaak the Battle
Bedrijf: OMD
Opdrachtgever: Lays

Casebeschrijving:
De digitale doorvertaling van de 'Lay's Maak de Smaak the Battle' campagne. Voor de Lay's 'Maak de Smaak campagne the battle' vroegen Pepsico en mediabureau OMD, TMG te pitchen voor de media inzet.
"Creëer een zo innovatief, creatief en vooral interactief mediavoorstel voor 'Lay's Maak de Smaak: The Battle' campagne", stond er in de briefing. Met als doel mensen te verleiden om de drie smaken te proeven in de winkel en online te stemmen op hun favoriet. Alles uit de kast, dus! Wat vorige maand het nieuwe ding was, is morgen niet meer spannend en al lang gedaan. Dat is de vloek van een innovatieve markt. Konden we net een beetje leuk GIF banners op mobiele sites plaatsen, nu moet het in HTML5 en met Rich Media en, als het even kan, in-app. Met deze gegevens, zijn wij aan de slag gegaan voor Pepsico, die dit mobiele avontuur met ons durfde aangaan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in