MMMA 2013 nominatie: Lay's Maak de Smaak the Battle
MobileMarketing.nl brengt alle nominaties onder de aandacht. De uitreiking van de awards vinden plaats tijdens Mobile Convention Amsterdam op 23 mei.
Categorie: Best Mobile Advertising Campaign
Titel van project: Lays Maak de Smaak the Battle
Bedrijf: OMD
Opdrachtgever: Lays
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
Casebeschrijving:
De digitale doorvertaling van de 'Lay's Maak de Smaak the Battle' campagne. Voor de Lay's 'Maak de Smaak campagne the battle' vroegen Pepsico en mediabureau OMD, TMG te pitchen voor de media inzet.
"Creëer een zo innovatief, creatief en vooral interactief mediavoorstel voor 'Lay's Maak de Smaak: The Battle' campagne", stond er in de briefing. Met als doel mensen te verleiden om de drie smaken te proeven in de winkel en online te stemmen op hun favoriet. Alles uit de kast, dus! Wat vorige maand het nieuwe ding was, is morgen niet meer spannend en al lang gedaan. Dat is de vloek van een innovatieve markt. Konden we net een beetje leuk GIF banners op mobiele sites plaatsen, nu moet het in HTML5 en met Rich Media en, als het even kan, in-app. Met deze gegevens, zijn wij aan de slag gegaan voor Pepsico, die dit mobiele avontuur met ons durfde aangaan.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid