Overslaan en naar de inhoud gaan

Met Woezel en Pip aan de Olvarit

Nutricia en het kindermerk Woezel en Pip gaan een driejarige samenwerking aan om de groente van Olvarit ‘leuk en aantrekkelijk’ te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dinand Woesthoff (Dromenjager) en Christophe Wadel (Managing Director Nutricia)

related partner content for mobile comes here

Om het eten van groente voor peuters op een speelse manier aantrekkelijker te maken, is Nutricia een samenwerking aangegaan met Woezel en Pip. Als onderdeel van de samenwerking zullen de populaire hondjes drie jaar lang zij aan zij staan op de Olvarit groente- en fruitpeuterproducten. Er komt een website met recepten en ‘groente-ideeën en activiteiten’ voor ouders. Ook voor kinderdagverblijven wordt er een educatief pakket ontwikkeld.

‘Er zijn enorm veel ideeën te bedenken waarop groente leuker wordt voor kinderen. Zo komt er een eenvoudig Woezel en Pip mini-moestuintje dat thuis aangelegd kan worden. Een speelse en toch leerzame manier voor ouders om kinderen in contact te brengen met groente!’, aldus Kane-zanger Dinand Woesthoff van Dromenjager, het bedrijf achter Woezel en Pip.

Vanaf september liggen de Olvarit-producten met hun nieuwe huisstijl in de winkel en gaat de campagne officieel van start.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in