Overslaan en naar de inhoud gaan

MailStreet start print- en mailketen voor mkb

MailStreet uit Deventer gaat onder de naam MailStreet een nieuwe landelijke keten van print en mail bedrijven opzetten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze vestigingen richten zich met dm-oplossingen op regionale mkb-ondernemingen. ‘Dit jaar hopen we de eerste drie vestigingen te openen en in 2010 door te groeien naar minimaal tien locaties’, zegt algemeen directeur Gerard Jansen.

related partner content for mobile comes here

De nieuwe MailStreet formule wordt geleid door Harry van Vlijmen. hij licht toe: 'We bundelen kennis van de klant bij de lokale ondernemer en de grote multimediale expertise bij de hoofdvestiging van MailStreet in Deventer. De nieuwe MailStreet formule gaat volledig onafhankelijk opereren en heeft geen enkele binding met welke partij in de markt dan ook. Het gaat er om dat wij onze mkb-klanten de beste documentoplossingen willen bieden. Het is onze ambitie om in heel Nederland MailStreet vestigingen te openen en zodoende landelijke dekking te realiseren.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in